Social Media Marketing (SMM) & Social Commerce

Domeniul social media marketing  reprezinta noua forma de comunicare, tot mai utilizata si care merita atentia dvs. Beneficiul de afaceri principal este cresterea notorietatii de brand si constructia de comunitate asociata, cu investitie minima si modalitate de masurare a rezultatelor maxima.

Social Media Marketing exprima modalitatea de a interactiona, de a participa, a fi in centrul discutiilor, toate acestea avand ca scop cultivarea si dezvoltarea de relatii de incredere cu clientii existenti sau potentiali. Parerile celorlalti, chiar critice uneori, te ajuta sa-ti conturezi si sa-ti accentuezi anumite abordari. Pe scurt, promovarea prin social media presupune conversatie, conectare, comunitate, clienti, control, creativitate, colaborare si continut.

Optimizarea Prezentei Social Media (SMO) este o oportunitate de a atinge publicul tinta, de a-l implica si de a-l mobiliza. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram si YouTube sunt instrumentele sociale pe care vi le propunem, pentru inceput, deoarece sunt cele cu baza de utilizatori din Romania in crestere accelerata si totodata posibil a atinge publicul dvs tinta.

Pachete Social Media

Social Media Marketing (SMM) & Social Commerce

Pagina companiei tale din social media este locul unde ai posibilitatea sa iti cresti afacerea si sa-ti dezvolti relatia cu clientii tai. Promoveaza-te in cadrul platformelor de social media:

citeste mai mult

Cand vorbim despre Social Media in Romania, vorbim in primul rand despre Facebook. Exista zeci de metrici care pot fi urmariti in cazul platformei Facebook, iar cei mai relevanti sunt:

citeste mai mult

Strategia Social Media– porneste de la analiza situatiei actuale a paginii/contului, identifica diferentiatorii si oportunitatile de crestere a acesteia/acestuia si propune un plan de actiuni menite sa atinga anumite obiective. Ea integreaza obiectivele urmarite, organizarea generala a Planului editorial Social Media, tactici si actiuni si analizeaza diferentiatorii, audienta targetata si competitia paginii/contului in cauza.

citeste mai mult

Recomandarile noastre pentru  Social Media au in vedere cateva lucruri simple:

1. Alege retelele sociale potrivite pentru compania ta

Spre exemplu, Twitter poate fi o alegere mult mai inspirata pentru o companie care furnizeaza Customer Support sau pentru livrarea de stiri. Pentru clientul nostru Consulteam, Consultant HR, prezenta in reteaua LinkedIn este foarte utila, deoarece in aceasta retea isi gaseste mai eficient audienta tinta.

2. Livreaza continut de calitate si adapteaza-l la reteaua sociala

citeste mai mult