Ce inseamna Scorul de Calitate (Quality Score)? Cum sa fii mereu intre primele rezultate Google cu anunturile sponsorizate?
Quality Score (QS) reprezinta un indicator care iti arata gradul de relevanta, pentru utilizator, al anunturilor tale, cuvintelor cheie folosite, dar si structura paginii de destinatie. Fiecare cuvant cheie folosit in anunturile sponsorizate, primeste un calificativ pe o scara de la 1 la 10, unde 10 este maxim. Fiecare QS este calculat printr-un algoritm special, care tine cont de un cumul de factori (rata de click, url-ul folosit in reclama, relevanta cuvintelor cheie, performanta anuntului etc) de fiecare data cand Google afiseaza un anunt in zona platita. Aici intervenim noi, cei care trebuie sa tinem sub control toate aceste elemente, sa analizam, sa aducem imbunatatiri, sa masuram continuu si sa obtinem cele mai bune rezultate. Este un proces, care implica ore de munca si dedicatie. Nu este suficient doar sa setezi o campanie si apoi sa astepti rezultate.Un Scor de Calitate prost are impact imediat asupra bugetului, iar pe termen lung asupra intregului cont Google din care se deruleaza anunturile.