ARROW | Aplicatie Web pentru Agentii de Turism

Acesta este un proiect complex care a necesitat multa munca, atat din partea noastra, cat si din partea Clientului. De aceea, putem povesti mult despre el. Din ratiuni de confidentialitate, ne vom rezuma la strictul necesar unui antreprenor din turism care, citind aceste randuri, doreste a-si contura o opinie cu privire la aplicatia web pentru agentii  de turism.
Inca de la primele intalniri, au fost stabilite obiectivele de business si marketing online pe care trebuie sa le indeplineasca acest site. In primul rand,

  1. sa arate bine si sa reprezinte compania.

Chiar mai important decat primul obiectiv, deoarece industria este una competitiva,

  1. era nevoie sa atingem anumite obiective din punct de vedere SEO.

Trebuie sa stiti ca aceste doua obiective sunt, de multe ori, dificil de armonizat si atins simultan.

Aceasta pentru ca adesea, ceea ce ni se pare atractiv ca design, presupune continut preponderent in format imagine, film sau prezentare flash; in acelasi timp, toate aceste elemente de design atractiv reprezinta tot atatea provocari SEO, deoarece cel mai bun prieten al motoarelor de cautare ramane totusi continutul text.

De aceea, pentru atingerea simultana a celor doua obiective, s-au ales aceste caruseluri cu imagini,  care includ descrieri text, compuse sumar considerand spatiul la dispozitie, dar utile pentru utilizatorul interesat de diverse destinatii si eficiente pentru pozitionarea in motoarele de cautare, pentru diverse fraze cheie. Tot din considerente SEO au fost alese si Titlurile caruselurilor respective. Si, beneficiu bonus pentru Client, aceste caruseluri sunt foarte usor administrabile din admin-ul site-ului (back-end), astfel incat schimbarea lor in functie  de sezon sau de alt interes de moment, este floare-la-ureche.

p1.jpg

p2.jpgUn al 3-lea obiectiv de  atins cu acest portal a fost legat de Cautare & Filtrare pachete turistice.

Mai exact, provocarea pentru un tour-operator, ce are un portofoliu generos de destinatii si tipuri de oferte, este sa-si prezinte aceste oferte cat mai detaliat si cat mai  usor de gasit, de catre turisti interesati. Raspunsul la aceasta provocare a fost motorul de cautare interna, din prima pagina a site-ului

Obiective Business

Proiecte