Ce primesti cand faci un magazin virtual cu noi

Am detaliat aici, pe larg, preturile pentru elementele de baza care constituie un magazin electronic. Iata mai jos si ce trebuie sa primesti:

1. Layout-ul sau Grafica Magazinului

In functie de complexitate vom avea doar Home-ul, Pagina de Categorie si cea de Produs sau vor fi desenate si alte pagini precum cele de destinatie pentru campanii. In functie de buget, cele de sus vor fi desenate personalizat, de la zero, sau vor fi personalizate doar niste sabloane.

2. Odata aprobate desenele, livrabilul cel mai important este Programarea Site-ului. Cand se alege o platforma ecommerce deschisa (open) aceasta livrare se face in conditii de functionalitati standard, ale platformei respective. Ulterior se vor dezvolta / programa si functiile non-standard, adica cele dezvoltate la cerere si care au fost definite in etapa initiala de detaliere, impreuna cu Clientul, a specificatiilor tehnice.

3. Adaugarea de continut - daca este parte din Contract, urmeaza alimentarea site-ului cu continut (se creaza manual sau prin import categorii, subcategorii, produse). Se creaza partea de vizual (bannere si imagini promotionale), se incarca imaginile de produs / categorie, se documenteaza produsele (nume, pret, descriere, optiuni, samd). Aceasta etapa impune implicarea majora a Clientului. Nu de putine ori, proiectele ni s-au blocat in aceasta faza din cauza lipsei de continut sau de concentrare a clientului pe aceasta faza a proiectului.

3.a. Acolo unde nu exista, putem crea noi continutul. Vezi Servicii de Crearea Continutului

4. Efectuarea setarilor de marketing - facem setarile necesare, din punct ce vedere tehnic, pentru ca promotiile si ofertele speciale, dorite la lansarea magazinului, sa functioneze si sa-si atinga obiectivul

5. Efectuarea setarilor de logistica - acelasi lucru se aplica pentru transportatorii alesi de proprietarul magazinului sa furnizeze serviciile de transport

6. Manual al aplicatiei - magazinele noastre sunt livrate cu un manual in limba romana sau engleza

7. Training - in completarea manualului, de cele mai multe ori este necesar un training de 8 - 10 ore care este inclus in contract. Livrarea acestuia se face, de obicei, in doua etape, una imediat dupa programarea site-ului (v. mai sus pasul 2), iar a doua mai aproape de lansarea site-ului sau chiar imediat dupa ce acest eveniment a avut loc.

Livrabile optionale:

8. Integrarea platii cu cardul - daca se doreste acceptarea platii online, cu cardul. Dupa ce clientul a ales un procesator de plata / banca agreata, cu care incheie un contract separat, realizam interfatarea magazinului cu acesta. Momentul este printre ultimele, inainte de lansare.

9. Integrarea prin API cu diverse Marketplace-uri (ex. emag) - daca platforma aleasa pentru magazin este uzuala, legarea este simpla, modulul existand deja, cel mai probabil. Daca nu este o platforma uzuala, acesta va trebui programat.

10. Integrarea cu ERP - pentru business-uri mari, ca si punctele 8,9 se face spre sfarsit, inainte de lansare sau, cand bugetul este limitat, se face chiar la cateva luni dupa lansare.

11. Diverse alte Module optionale sunt livrabile de sine-statatoare

Ai in plan un proiect de magazin electronic? Ce livrabile crezi ca-ti vor fi necesare dintre cele de sus ... sau altele :)?

Categoria: