Campanii Google Asmita Gardens
La preluarea proiectului Asmita Gardens, site-ul www.asmitagardens.ro avea un trafic consistent si chiar pozitii bune in Google, mai ales datorita notorietatii de care se bucura complexul rezidential. Principala problema o reprezenta insa faptul ca site-ul nu era usor accesibil de pe mobil, iar acest lucru determina scaderea scorului de calitate pentru anunturile Google cu impact asupra bugetului de promovare.
Obiective propuse:
- Promovarea Complexului Asmita Gardens cu scopul de a aduce cat mai multe conversii/leaduri
- Promovarea apartamentelor disponibile in complex
- Cresterea indicatorilor relevanti cum ar fi:
- Numarul de sesiuni
- Numarul de vizitatori (trafic)
- Numarul de pagini vizualizate
- Numarul de click-uri (CTR)
- Numarul de leaduri
Actiuni:
Pentru luna martie au rulat campanii Google de tip Search si Display.
S-au obtinut:
- O rata de conversie de 2% si un numar consistent de leaduri pentru prima luna de campanii.
- O crestere de 99% a numarului total de vizitatori fata de luna martie 2015.
- O crestere de aproximativ 50% a numarului de pagini vizualizate.
- Numarul vizitatorilor din cautari organice in scadere cu 25% fata de anul trecut, procentul de 54% din traficul total inregistrat in site provenit din dispozitive mobile si scaderea de 19% fata de anul precedent a traficului provenit de pe desktop au determinat orientarea catre un site "mobile friendly" si actiuni SEO.
- Procentul traficului de pe mobil, in crestere fata de 2015, poate fi determinat si de campaniile Google care au fost implementate pentru a rula si pe dispozitivele mobile.
- Numarul vizitatorilor din cautari directe s-a dublat ca numar de sesiuni in urma campaniilor, Asmita Gardens a crescut asadar in popularitate.