Refacere site Home & Design Mall
Iata care au fost elementele principale avute in vedere la proiectarea acestui magazin:
a) minisite de magazin - oferte actuale, categorii produse, foto/video, stiri (preluare feed rss din site-ul lor), recomanda, print, formular, detalii contact profesionisti (arhitect, designer, constructor, instalator), servicii oferite
b) pagina de oferta - descriere, perioada, imagine, brand, categorie, link magazin, comanda gift card, formular interes/lead, detalii magazin (tel, pers contact), servicii atasate. Pentru zona de oferte o referinta buna a fost aceasta
c) pagina de evenimente - nume, perioada, unde, imagine, categorie, registration form, share, adauga in calendar (posibila dezvoltare ulterioara?), sponsori. Exemplu bun de landing page cu call to action s.a. am avut aici
d) gift card (incl corporate card) - valori intre 50 - 500 ron, regulament, cumpara, imagine, balanta (dezv ulterioara)
e) filtre & cautare magazine
f) cautare interna in site (f importanta)
g) club/comunitate
h) filtrare activitati dupa profilul vizitatorului (cuplu, specialist, burlac, s.a.)
i) zona corporate pt B2B (to let, about, istorie, ECO-Sustenabilitate, jobs, media, virtual-tour)
j) Intranet Merchant (magazinele sa-si bage singure ofertele) - dezvoltare ulterioara
k) FAQ
altele
- iconite pentru filtrare
- social media,mai ales cele de localizare (foursquare)
l) servicii (impachetare cadou, atm, food court, security, vending, s.a.)
m) Concursuri
n) Wish List (dezvoltare ulterioara) - lista produse dorite/cautate pe care si-o construieste generic (de ex, item: mobila hol), cu buget alocat, termen de achizitie dorit
Si cateva altele:
- Creare Cont: magazine favorite sau Oferte favorite
- Abonare la newsletter
- Programul (ore deschis) si 'Cum ajungi', cu rute bus
- Zona de servicii: parcare, wi-fi, kids, persoane cu dizabilitati, gift-card
- Zona kids si zona pentru specialisti (arhitecti)
- Relationare intre oferte / similitudini
Tu ce elemente de functionalitate crezi ca ii sunt utile unui mall online?
