Cat costa o campanie adwords?
Daca ai trecut in revista elementele pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand contractezi servicii adwords, atunci iata care sunt estimarile de pret pentru acestea:
Stabilirea Obiectivelor, dar si Auditul, reprezinta consultanta si este tarifata orar. In majoritatea proiectelor, sunt suficiente 1-2 ore pentru a le realiza. Cum tariful orar de lista, pentru acest tip de servicii, este 35 Eur, rezulta o investitie de maxim 70 Eur.
Pagina de Destinatie (Landing Page) - Pentru optimizarea bugetului, de cele mai multe ori, in campaniile Adwords se folosesc pagini obisnuite din site. Pagini de destinatie separate sunt necesare, de obicei, daca nu exista site-ul, daca exista, dar este prost facut sau in situatii aparte (Black Friday, Valentine's Days, s.a.). Ne vom sfatui privind necesitatea unei astfel de pagini in campania ta. Daca impreuna vom decide ca este nevoie de aceasta investitie, in majoritatea cazurilor, aceasta are un pret intre 150 - 400 Eur. Este evident ca eficienta bugetului total creste daca, pe pagina de destinatie respectiva, se deruleaza mai multe tipuri de campanii.
Reclamele (Ads) - cele text sau banner-ele (imagine, gif) sunt relativ mai usor de standardizat. Pentru o campanie, cele text probabil ne-ar lua 0.5 - 1 ora, iar un set complet de bannere, concepute si realizate conform standardelor si cerintelor Google si IAB, costa intre 150 si 300 Eur. Pentru partea de creatie video sau alte materiale de promovare, te rugam sa ne contactezi.
Feed Google - acest livrabil depinde de mai multi factori, cum ar fi de exemplu, tipul de platforma ecommerce pe care o ai. Ne este greu sa estimam aici un pret, te rugam sa ne scrii.
Rapoartele sunt incluse indiferent ce componente ale Serviciului de campanii Adwords ai ales.
Note:
- preturile din acest site nu contin TVA
- dorim sa te ajutam in constructia bugetului si in estimarea investitiei tale. De aceea, toate plajele de estimare din acest site sunt menite a acoperi cea mai mare parte a situatiilor / proiectelor, speram inclusiv proiectul tau. Aceste estimari nu reprezinta o garantie sau o oferta ferma. Avem nevoie sa ne scrii detaliile proiectului tau.
Crezi ca afacerea ta ar putea creste daca ar fi promovata prin Google Adwords? Putem contribui si noi la acest lucru. Trimite-ne detaliile - piata tinta, cuvinte cheie targetate, concurenta. Daca ai deja si contul Adwords, avem nevoie si de ID-ul acestuia (dreapta sus, 10 caractere de forma xxx-xxx-xxxx)