Marketing in Retele Sociale Asmita Gardens

Obiectivele Marketing in Retelele Sociale sunt:

  • Cresterea si intretinerea comunitatii Asmita Gardens
  • Obtinerea de leaduri din platforma Facebook

 

Actiuni:

  • Crearea Strategiei de Social Media pentru 2016
  • Crearea Planul Social Media lunar – mesaje comerciale si mesaje pe subiecte conexe (design de interior, stiri si noutati legate de Parcul Natural Vacaresti)
  • Crearea Planul de promovare care urmareste in primul rand cresterea bazei de fani si obtinerea de leaduri relevante – promovarea apartamentelor, ofertelor speciale, prezentarea beneficiilor locuirii in complexul Asmita Gardens.
  • Managementul reputatiei in platforma Facebook.
  • In luna Martie, actiunile de promovare Facebook au inclus website clicks (pentru fiecare tip de apartament disponibil in Asmita Gardens si pentru beneficiile generale) si Page Likes
  • Rezultatele obtinute: un numar consistent de clickuri catre site si Page Likes, un reach ridicat.
  • In luna Martie, traficul inregistrat in site din platforma Facebook a avut o pondere de 40% - o crestere de 121% fata de aceeasi perioada din anul precedent
  • Numarul total de leaduri din campaniile Facebook a fost unul considerabil pentru prima luna de companii Facebook.

 

S-au obtinut:

  • cresterea bazei de fani
  • trafic in site
  • leaduri