Marketing in Retele Sociale Asmita Gardens
Obiectivele Marketing in Retelele Sociale sunt:
- Cresterea si intretinerea comunitatii Asmita Gardens
- Obtinerea de leaduri din platforma Facebook
Actiuni:
- Crearea Strategiei de Social Media pentru 2016
- Crearea Planul Social Media lunar – mesaje comerciale si mesaje pe subiecte conexe (design de interior, stiri si noutati legate de Parcul Natural Vacaresti)
- Crearea Planul de promovare care urmareste in primul rand cresterea bazei de fani si obtinerea de leaduri relevante – promovarea apartamentelor, ofertelor speciale, prezentarea beneficiilor locuirii in complexul Asmita Gardens.
- Managementul reputatiei in platforma Facebook.
- In luna Martie, actiunile de promovare Facebook au inclus website clicks (pentru fiecare tip de apartament disponibil in Asmita Gardens si pentru beneficiile generale) si Page Likes
- Rezultatele obtinute: un numar consistent de clickuri catre site si Page Likes, un reach ridicat.
- In luna Martie, traficul inregistrat in site din platforma Facebook a avut o pondere de 40% - o crestere de 121% fata de aceeasi perioada din anul precedent
- Numarul total de leaduri din campaniile Facebook a fost unul considerabil pentru prima luna de companii Facebook.
S-au obtinut:
- cresterea bazei de fani
- trafic in site
- leaduri