Refacere site Home & Design Mall

Iata care au fost elementele principale avute in vedere la proiectarea acestui magazin:

a) minisite de magazin - oferte actuale, categorii produse, foto/video, stiri (preluare feed rss din site-ul lor), recomanda, print, formular, detalii contact profesionisti (arhitect, designer, constructor, instalator), servicii oferite

b) pagina de oferta - descriere, perioada, imagine, brand, categorie, link magazin, comanda gift card, formular interes/lead, detalii magazin (tel, pers contact), servicii atasate. Pentru zona de oferte o referinta buna a fost aceasta

c) pagina de evenimente - nume, perioada, unde, imagine, categorie, registration form, share, adauga in calendar (posibila dezvoltare ulterioara?), sponsori. Exemplu bun de landing page cu call to action s.a. am avut aici 

d) gift card (incl corporate card) - valori intre 50 - 500 ron, regulament, cumpara, imagine, balanta (dezv ulterioara)

e) filtre & cautare magazine

f) cautare interna in site (f importanta)

g) club/comunitate

h) filtrare activitati dupa profilul vizitatorului (cuplu, specialist, burlac, s.a.)

i) zona corporate pt B2B (to let, about, istorie, ECO-Sustenabilitate, jobs, media, virtual-tour)

j) Intranet Merchant (magazinele sa-si bage singure ofertele) - dezvoltare ulterioara

k) FAQ

altele
- iconite pentru filtrare
- social media,mai ales cele de localizare (foursquare)

l) servicii (impachetare cadou, atm, food court, security, vending, s.a.)

m) Concursuri

n) Wish List (dezvoltare ulterioara) - lista produse dorite/cautate pe care si-o construieste generic (de ex, item: mobila hol), cu buget alocat, termen de achizitie dorit

Si cateva altele:

  • Creare Cont: magazine favorite sau Oferte favorite
  • Abonare la newsletter
  • Programul (ore deschis) si 'Cum ajungi', cu rute bus
  • Zona de servicii: parcare, wi-fi, kids, persoane cu dizabilitati, gift-card
  • Zona kids si zona pentru specialisti (arhitecti)
  • Relationare intre oferte / similitudini

 

 

Tu ce elemente de functionalitate crezi ca ii sunt utile unui mall online?