Marketing in Retele Sociale Bagz

La preluarea proiectului Bagz, traficul in site era foarte scazut, pagina de Facebook numara 104 fani, iar ponderea fanilor Femei era de doar 74%.

Ne-am propus ca in prima luna sa ajungem la o baza de 400 de fani si sa obtinem 3 conversii. 

Actiuni Marketing in Retelele Sociale:

  • Crearea Strategiei de Social Media pentru 2016
  • Crearea Planul Social Media pentru prima luna – orientat in principal catre audienta (feminina, din Romania) pasionata de tot ce inseamna fashion (trenduri, sfaturi, tipsuri)
  • Crearea Planul de promovare care urmarea in primul rand cresterea notorietatii brandului, cresterea bazei de fani dar si obtinerea de conversii  pentru produsele din Colectia de Vara care se aflau in Promotie.
  • Planul de promovare pentru prima luna a cuprins o campanie Page Likes si 2 Campanii Website Clicks pentru produsele din Colectia de Vara (aflate in promotie).

S-au obtinut:

  • crestere de 250% a bazei de fani atat organic cat si ca urmare a actiunilor platite. 
  • baza de fani femei a ajuns la un procent de 95%.
  • 200% conversii.
  • Rata de conversie de 0,8.