Ce sa urmaresti atunci cand trimiti newsletter?

Odata ce ai decis ca din strategia si mixul tau de promovare, nu poate lipsi Email Marketing-ul, atunci te-ar putea ajuta cateva recomandari. Sunt lucruri simple, dar deseori ignorate.

  1. Nu cumpara baze de date. Investeste timp, efort, creativitate pentru a-ti construi aceasta sursa de prieteni si, indirect, de business
  2. Email Service Provider (ESP). Cum trimit newsletter-ul, efectiv. Daca esti la inceput, poti alege o varianta mai simpla, cum este MaileLite. Altfel, Mailchimp sau similar (AWeber, Constant Contact) este ceea ce iti trebuie.
  3. Trimite newsletter cu consecventa - doar asa se creaza obisnuinta si Rata de deschidere creste
  4. Nu-ti bombarda abonatii cu mesaje comerciale! - Daca nu rezisti acestei tentatii vei obtine efectul invers celui dorit. Proportia buna intre oferte si mesaje utile este 20 / 80.
  5. Dezabonare inseamna exact asta, nu mai doresc sa primesc mesaje, deci scoate-ma din baza.
  6. Testeaza, testeaza, testeaza! Fie ca testezi campul Subiect, diferite variante de grafica sau moduri de adresa, este important sa intelegi comportamentul abonatilor. La ce reactioneaza, ce ii convinge sau ce ii intereseaza? Sunt intrebari la care gasesti raspuns prin tactici de testare.
  7. Automatizeaza procesele de trimitere de newsletter! Poate parea complesitor de complicat sa creezi un proces automat de email, dar este important s-o faci. Chiar daca este doar o simpla automatizare de Bun venit pentru noii abonati.