8 Principii Legate De SEO Care Iti Ajuta Afacerea Online
Asa cum am explicat, optimizarea unui site este laborioasa si costisitoare, aproape pentru orice site. Pentru ca aceasta investitie sa-si arate roadele mai repede este nevoie ca antreprenorul acelei afaceri sa urmeze macar o parte dintre urmatoarele recomandari:
1. Sa doreasca sa inteleaga subiectul - stim, este un subiect foarte tehnic, nu doar complex. In ciuda acestui fapt, owner-ul afacerii trebuie sa aiba deschiderea sa-l inteleaga. Iar datoria agentiei este sa prezinta subiectul cat mai putin tehnic. Este posibil, iar noi incercam sa facem acest lucru.
2. Inarmeaza-te cu rabdare - si asta nu pentru ca rezultatele se obtin greu, asa cum se intampla cu cativa ani in urma. Nu, schimbarile de algoritm Google au facut ca rezultatele sa apara aproape imediat. Rabdarea este insa necesara pentru rezultatele seo solide si care dureaza pe termen lung, mai ales intr-o piata competitiva. Si tot de rabdare este nevoie si pentru a intelege ca procesul seo este unul care nu se termina niciodata.
3. Trateaza proprietatile tale online (site, s.a.) ca pe o parte din business - in optimizarea unui site este vital ca managementul firmei sa considere site-ul un membru al echipei (vanzari, suport clienti, s.a.). De la afisarea adresei web pe sediul firmei sau la receptie, pana la promptitudinea in raspuns la cererile venite online sau numar de telefon dedicat site-ului, toate sunt exemple de integrare cu intregul, a business-ului online.
4. Negociaza parteneriate online - daca ai inteles punctul 3 mai sus, atunci stii ca la orice contract pe care il inchei de acum, un punct de negociere va trebui sa fie legat de proprietatile tale online. Ca este un parteneriat media (ziar, s.a) in care vei aparea, un reseller care iti revinde produsele, un transportator care ti le transporta, un furnizor de servicii (financiare, avocat, contabil, s.a) sau chiar un client, cu toti se poate trata subiectul online si gasi posibilitati de promovare reciproca. Noi asta facem cu paginile de client.
5. Daca nu ai un site, atunci incepe cu seo - ca site fara seo nu exista am mai spus. Dar daca nu ai inca site, atunci este mult mai bine sa incepi cu optimizarea. Suna ciudat? Nu uita ca o parte importanta din seo este analiza de piata, competitie si cuvinte ceie --> Din acestea rezulta structura site-ului. Si atunci, de ce sa nu eficientizezi site-ul gandind intai structura apoi realizand-o, mai degraba decat invers.
6. Daca ai un site optimizat, fie si partial, ai grija la modificari radicale - aproape orice modificare facuta unui site are impact asupra optimizarii. Cand modificarile sunt ample - schimbare de design sau platforma, structura de produse - atunci implicatille seo sunt foarte mari. Mult prea adesea, antreprenorii se dispenseaza de site-ul vechi foarte usor, pentru ca apoi sa se intrebe de ce au scaderi majore pe online.
7. SEO # Inscriere in Directoare - credeam ca este evident, dar trebuie mentionata.
8. SEO = Continut - investeste in continut, de orice fel. Video, audio, imagini, texte, grafice, tabele, harti, toate isi merita investitia si trebuie puse online.
Tu ce parere ai, mai ai alte idei? Comenteaza mai jos.